יום שני, 12 במרץ 2012

כמה דברי הסבר

לקוראים היקרים
אני מקווה שיהיו כאלה שיגיעו אל הבלוג שלי ויקראו את קורות חיי. כעת עם הגיעי לגיל שמונים , אני חושב שחיי עברו עלי בתקופה מרתקת למדי. מבחינה היסטורית אין ספק שהמאה העשרים בה עברו מרב שנות חיי הייתה התקופה שמעצבת את גורל האנושות מעתה והלאה, ראשית משום שבמאה הזאת ההתפתחות הטכנולוגית שהתחילה עם ראשית הציוויליזאציה הגיעה לשלב שבני האדם יצרו כלי נשק שבאמצעותם ניתן להשמיד את המין האנושי על כדור הארץ וגם אידאולוגיות קיצוניות שהביאו וממשיכות להביא אסונות בחלקים רבים בעולם כולל כאן אצלנו.
   אני מקווה שאם יהיו ככאלה שיקראו את מה שפרסמתי אני מבקש אותם שיועילו להגיב על הדברים במידה ויהיו שאלות ויידרשו הבהרות אני אשתדל להשיב לכולם אם לחוד או ביחד חשוב לי מאד התגובות ואני הייתי רוצה להמשיך לפרסם כתבים נוספים בתחומי העניין האלה אך רק במידה ואראה שיש תגובות מצד הציבור לדברים שלי. תודה לכולם
אשר

אין תגובות: